.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران بمناسبت اول تیر روز ملی اصناف
شمال نیوز: عباس رمدانی نماینده اصناف استان مازندران در اتاق اصناف ایران و نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور بمناسبت اول تیر روز ملی اصناف پیامی صادر کرد .

به گزارش شمال نیوز، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اول تیرماه هر سال با نامگذاری روز ملی اصناف ، فرصتی طلایی است تا پتانسیل ها و کارکرد های موجود در جامعه صنفی کشور به همگان خصوصا دولتمردان یادآوری شود و از سویی دیگر جامعه اصناف نیز به نقش آفرینی خود در نمودار اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی کشور اعتماد نماید .

نقش آفرینی بی بدیل اصناف و بازار در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و پس از آن پشتیبانی از هشت سال دفاع مقدس و سپس حضور در تمامی صحنه هایی که کشورکه به آنان نیاز داشت ، از بازار ظرفیتی منحصر بفرد ساخت که هیچ کس و هیچگاه نمی توانند آن را کتمان کنند و کسی نیزنمی تواند آنرا نادیده بگیرد .

از سویی اصناف و بازار پیشگامان لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و بیشترین تلاش را در اجرای این رویکرد اقتصادی از خود نشان دادند .

انتظار می رود ، اکنون که اصناف در همه صحنه های اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی کشور با موفقیت و سربلندی وارد عمل شده اند ، مسئولان ارشد کشور نیز همه تلاش خود را برای رساندن این قشر وفادار به جایگاه واقعی خود در همه زمینه ها بکار گیرند .

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از این قشر با کمک همکارانم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در سال رونق تولید،بر خود وظیفه می دانم تا ضمن تبریک روز ملی اصناف به همه فعالان این عرصه، از مسؤولان کشور خواستار حمایت واقعی از این قشر پر تلاش باشند.

عباس رمدانی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.